torsdag 4. mars 2010

Pakke i posten!!

Nå forventer dere sikkert at jeg skal legge ut massevis av bilder av klær jeg har kjøpt på nettet, slik som de fleste bloggere gjør. Jeg mener, når ei jente skriver på bloggen sin om hva hun fikk i postkassen, er det som regel masse bilder av klær vi får se, ikke det at jeg er i mot kjøping av klær på nettet. Men jeg kjøper ikke klær på nettet jeg :-) Jeg liker best å prøve klærne i butikken. Fordi jeg har ofte opplevd at jeg finner masse fine klær, så prøver jeg dem, og det er bare ett eller to plagg som sitter bra på. Eller at jeg finner noe som ser litt rart ut, men jeg tenker at det vil se bedre ut når jeg har fått det på, noe som stemmer.





Det som jeg fikk i postkassa var altså dette:


''trommevirvel'' (neida)
ONE TREE HILL!

Bilde overfor viser min kjærlighet for oth! Haha, men seriøst det er så kjekt! Jeg kan sitte å se i timevis.
Så nå har jeg sesong 1, 3, 4, 5, mangler bare sesong 2 (som jeg skal kjøpe snaaart!) så er de i boks. Hvert fall de som har komt til Norge da.
Har også ett outfit innlegg, som kommer i morgen eller på lørdag ;-)
-'Blogges

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar