torsdag 25. desember 2008

Juul <3

Første juledag : )

I går feirte vi hos bestemor :) Vi spiste sursteik..., nammmmmmmmmm :) åsså hadde vi riskrem med mandel : ) fikk den dessverre ikke. Men jeg fikk noe som overvant det, DATA :D<3 Etter vi hadde spist kom julenissen : ), som egentlig var søskenbarnet mitt Erlend på 9år : ) han var veldig flink : ) jeg fikk to gaver av ''nissen'' : ) Når ''nissen'' hadde gått åpnet vi rensten av presange. Det var fullt med pakker :) Jeg tror bestemor fikk den største, det var et skap som hun kunne ha i garasjen ;p Ellers fikk jeg mye fint : ) Etter ''gaveåpningen'' var det plass til at vi kunne gå rundt jultreet ;b Etterpå spiste vi småkaker =) Tilslutt knekket vi nøtter og bare koste oss (: En fantastisk jul <3


(nesten alle) Gavene jeg fikk : D

Senere I dag skal vi spise ribbe ( :
Ha en fortsatt god jul <3

2 kommentarer:

  1. Haha :)
    Eg fekk mandlååå !!

    Koselige blogg :*
    Supergla i deg <3

    SvarSlett
  2. (h)
    takk ; *
    supergla i deg og ; ********<3

    SvarSlett