tirsdag 30. desember 2008

Shopping :D<3

Idag fikk jeg denne søte vesken av søsteren min. Vesken hadde jeg mast om lenge, og nå fikk jeg den :) snilt, snilt :))


Ine og jeg tok toget til Stavanger :D Når vi gikk av toget og var på vei mot H&M, så vi noen søte, lysende, røde hjerter som hang i et tre ;b : )

Så gikk vi på H&M : ) Der kjøpte jeg gaver til pakkeleken som jeg og vennene mine skal ha på nyttår :) Så gikk vi rundt forbi ;b Blandt annet på Gina Tricot :D Så gikk vi på perlehuset der jeg kjøpter lilla og brune perler :)


Etterpå (eller før ;bb) kjøpte vi mat. Først gikk vi på nervesen og kjøpte ett eller annet ekkelt, så den havnet i søppla ;b så derfor kjøpte jeg mat på BigBite.., nam !:) Så gikk vi på Urban, Carlings, BikBok osv... Til slutt gikk vi på H&M igjen : ) Der kjøpte jrg to topper : )


En svart..........og..........en grå :)

Når vi skulle ta toget hjem, hadde vi ikke kjøpt billetter og toget gikk når vi kom, så vi rakk det ikke -.- å vi måtte vente helt til neste tog ;b Når vi gikk på toget, klarte jeg selvfølgelig å miste billetten : S Men ''billettdama'' (kommer ikke på hva det heter ;bb) var så snill at hun sa det var greit. Snill, snill : )


2 kommentarer: