onsdag 31. desember 2008

Nyttår <3

Tenk at dette året har gått så fort :O Måndene, ukene, dagene, timene, minuttene, sekundene..., de bare flyr avgårde ! Håper neste år blir like fint som dette året :) og som alle andre år er det på tide å sette nye nuttårsforsetter :)
  • Ha det gøy
  • Trene mer
  • Gå i flest mulig bursdager
  • Skaffe meg jobb
  • Bli flinkere til å priotere

Klokken 5 skal jeg spise kalkun med familien min : ) så kommer en familie fra nabolaget opp på dessert ;b så skal jeg til Ane eller Tonje ;b :D Der skal vi + Helene kose oss : )

I går kveld lagde jeg ferdig smykke : ) Det ser kansje litt blått ut men det er mørkelilla ;)




Nå var jeg nettopp borte hos Susann og gidde julegaven : ) Høres kansje litt rart ut, men hun har vært i Thailand og feiret jul : )

Dette fikk jeg av henne : D

Godt Nyttår alle sammen : )<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar