søndag 18. januar 2009

Benedicte's bursdags selskap <3







Hva skjer ?! Thomas leser jente sladder. Nei då, jeg lovte at jeg skulle si dette hvis jeg skulle legge det ut; Han leser på flauelser ;)






På fredag hadde jeg selskap <3 8 jenter satt rundt bordet og taco :))Etterpå gikk vi ned i klellerstua og sang singstar :) Hall 10 kom Thomas og to sekunder etter kom Ane og Mira :D De hadde vært på trening( Mira og Ane ) De to gikk opp og spiste taco :)Av Thomas fikk jeg one tree hill sesong 4 og to sjokolader; ''elsker deg blablabla'' og ''gratulerer så mye'' <3<3<3<3:DD jippii ! Av de andre fekk eg penga:D
Så spiste vi den fantastiske, vidunderlige, himmelske, deilige browniceen som jeg og susann hadde laget ;D Så gikk vi ned i kjellerstua igjen og sang singstar (igjen;)) og leste gammle Julia blad =) En fantastisk feiring !:D

1 kommentar: