onsdag 21. januar 2009

Onsdag :)

Nå kom jeg nettopp ut av dusjen ^^ Jeg har vert på trening :) men i dag sukte jeg ;S Serriøst !! På lørdag skal vi på turnering, men er ikke sikker på om blir med ;b Rett før trening var jeg og mamma på senteret. Jeg trengte en shorts til å spille i og knebeskyttere ;) men de hadde ikke mer shortser igjen ;S

På skolen i dag så vi ''the 4th floor'' i k&h ;b Har dere sett den ? Men vi fikk ikke sett hele så jeg får prøve å få tak i den på ett eller annet vis :)

Når jeg kom hjem spiste vi noe sånt kjøttdeig-kjøttdeigsaus-pasta-opplegg, var ganske godt egentlig :) Så måtte jeg gjøre lekser, men jeg holt på å såvne, så jeg måtte legge meg nedpå litt ;b Etterpå var klokken så mye at vi måtte reise, skulle jeg rekke trening :)

Når jeg kom hjem fra trening, var det lekser å gjøre -.- Matte, juhu. Imens så jeg slutten på gossip girl og rockeskolen :D Åsså så jeg bitte litt av Ugly Betty :) Så måtte jeg ned å rydde rommet mitt ;b og så gikk jeg i dusjen : )

-Blogges ;)

2 kommentarer: