lørdag 3. januar 2009

Susann-og-Benedicte-dag :D(H)<3

I går kveld var jeg bare hjemme : ) jeg så på tv og spiste snop, chips og drakk brus : ) Alle elsker Mary gikk på tv, så jeg så den : ) Har dere sett den ? Jeg synes den var veldig gøy i hvert fall og litt morsom da : ) Rett før jeg skulle legge meg gikk jeg opp på kjøkkenet og satte på vannkokeren og helte vannet i varmeflasken som jeg fikk av lillesøsteren min til jul : ) Jeg synes det er herlig å ligge i sengen med teppe og varmeflaske på magen : D

Senere i dag var jeg med Susann og passet søskenbarnet, Anders, oppe hos farmora : ) Han er veldig kul. Vi spiste pizza og så ''drumline'' : )


Vi ble hentet i 9 tiden. Etter på gikk vi til meg og fant ut at Susann skulle overnatte : D Så vi gikk til henne og pakket ( vi bor veldig nerme hverandre ). Etter en stund så vi ''P.S I love you'', den synes jeg var veldig søt <3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar