søndag 4. januar 2009

Gratulere med dagen Gunn Elise : )

Gratulere med dagen gunni <3





Litt gammelt bilde, men jeg hadde ikke noe annet (sorry Gunni (A)) Dette bilde minner meg om klasseturen til mån, i 7.klasse ;b. Veldig kjekt : ) Vi døyna og midt på natta sprang vi ned elva og fyllte opp flaskene ;b litt rart å nevne det, men vi gikk jo tråss alt i 7. haha : )


I går sov jo susann hos meg : ) Jeg så film mens hun halvsov : ) Det er det en skikkelig Susann-og-Benedicte-dag/kveld er :D ; Vi ser film langt ut på natta i kjellerstuen, men susi pleier å sovne litt fort, hihi : ) Vi våknet hall ti :O (tidlig !) Da så vi film : ) så spiste vi frokost mens vi så the hills : ) så så vi enda en film : ) Nå gikk susann nettopp, fordi hun skulle på kino :) Men nå må jeg rydde ferdig og dusje : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar