onsdag 7. januar 2009

Lenge siden sist

Nå er det lenge siden jeg har skrevet. Travelt, travelt, travelt...

I går besøkte Atlars oss på skolen, for dere som ikkervet hvem han er, så er han en rapper fra stavanger :) Han var veldiig flink : ) Når han hadde gitt oss noen tips og rappet noen av sangene hans, skulle vi gå i grupper å lage vårs egen rap/sang : ) Jeg var på gruppe med Ine, Thomas, Eirik, Mats, Christian og Rune Carlos ;b : ) Her er rappen vår(H):D : (den er på dialekt da)

Ungdomstress!

Me øve te prøve
Og me bler så sløve
Me ser oss i støve
Mens læraren brøle

Foreldrene mase
Søsknene kjase
Når det knase
Bler eg lei av fjase

Ungdomstress
Ungdomspress
Ungdomstress
Ungdomspress

PC-en klikka
Alt e sjid
Prøven gikk i dass
For et liv!

Foreldrene tving' oss i loen
Men ke sjer ?!

Ungdomspress
Ungdomstress
Ungdomspress

hihi (H)

I dag byttet vi plasser på skolen :) så nå sitter jeg med Hilde (: Senere på skolen, når 6.time begynte, gikk strømmen så vi fikk gå hjem : ) Når vi var på vei ut døra, kom strømmen tilbake igjen, haha! : )

Men nå må jeg stikke, skal på Jærhagen før trening :) Å! Foresten ;D Til helga skal jeg (+ lage mitt da) reise til Haugesund. Vi skal te KM :) Gleder meg litt egentlig : ) Men nå må jeg stikke ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar