søndag 8. februar 2009

Benedicte elsker shopping !!<3

I går (før jeg gikk til thomas) var jeg og Susann på kvadrat (L) Etter vi hadde ruslet (og handlet) litt rundt, gikk vi å spiste :) Det åpnet en ny resturant, så den måtte vi jo prøve :) Jeg klarte jo å miste en JC-pose :( Med 2 kjempe søte t-skjorter og 2 par søte strøpmer med hjerter. Vi lette (nesten) over alt, men fant den ikke :( Verdien var på ca. 270-80 kr. Det er så drit når sånt skjer, du blir liksom deppa. I hvertfall når du blir så forelsket i klærne du kjøper. Trist !

Her er det jeg kjøpte;
Stripet topp. Fra bokbok :)

Stripet genser. Fra dressmann (H)
Dongri-teights med gridelås nede. Fra cubus.
Mascara fra H&M :) Må jo prøve det nye som kommer ut + at jeg trengte en ny:)

Etterpå kjøpte vi smudii :D Så tok vi bussen hjem. Vi måtte vente ei god stund :( det er så kalt ute nå som det er snø. Så kom bussen, endelig :) Det er umulig å kominisere med bussjåførene, jeg forstår jo ingenting! ;b jeg lurer på om jeg skal bli med i gruppa ''vi som hater columbus'' på facebook ;b
Bussen gikk til Sandes, så vi gikk inn på Amfi vågen en liten tur ;b Neste buss var gratis :D Den stoppet med kinaen på klepp, men heldigvis var mamma to minutter bak, så hun plukket oss opp :) Klokken 7 gikk jeg til Thomas som du kan lese om i neste innlegg ;)
-'Blogges :)

2 kommentarer: