fredag 20. februar 2009

Vinterferie :D

Endelig var det vinterferie :) Men alikevell vil jeg ha vår! Det er så skjønt :) Men det er vell alltid sånn; når det er vinter vil jeg ha vår, når det er vår vil jeg ha sommer, når det er sommer (helt på slutten) vil jeg ha høst og når det er høst vil jeg ha vinter ;bb
I vinterferien skal jeg ta det chill. Men på onsdag og på fredag til søndag skal vi i trekke. Åsså blir det trening da :) Å på mandag eller tirsdag skal jeg bli med mamma på jobb :)) det gleder jeg meg til. Og når mamma slutter, skal vi på kvadrat :)

-'Blogges :)
P.S. det hadde vert kjekt om dere begynte å komentere, siden jeg synes det er så koseli' :D

2 kommentarer:

  1. Sykt kule farga ;)
    Du må ikkje glømma i kveld :D de blir koos <3
    Å så må du kosa deg i trekke :) håpe eg kan ver me deg fleire gonge i ferien :) kansje kino (a) ?

    klemz din Bestevenn ;)

    SvarSlett
  2. takk ; *
    nei, cff ; )
    ja det ska eg :) eg og :) kino hørrtes kjekt ut :)
    xoxo

    SvarSlett