mandag 2. februar 2009

En litt spesiell skoledag

I dag på skolen, var vi nesten ingen elever, fordi mange var på jobb eller hospiterte på en vgs skole :) vi har nemlig to uker nå som elevene hospiterer og jobber på til sammen fem dager ;b så idag var vi av alle tre klassene en blanda klasse på ca. 20 elever. Tror jeg ;p I stede for ca. 70 ;b De to første timene hadde vi k&h. Vi holder på med selvprotrett. Noe som er syyykt vanskelig. Liksom først fikk jeg ikke til øynene så jeg måtte få hjelp til det, så fikk jeg ikke til nesen, å så munnen. Okeii, dette ble litt overdrevet men men. + vi får karakter :O stress !! I norsken skulle vi lage en rap, haha, værs ble dødskul (H) I naturfagen begynte vi på nytt kapittel, I Siktet :) så idag har jeg lært mye om øyet ;b i matten har vi nettopp begynt på prosent og i engelsken hadde vi om Elvis og Micheal Jackson. Hihi.

4 kommentarer:

  1. Hehe, rappen vår blei kjempe kul!
    Tingeling!
    Heilt enige i at sjølportrett e vanskelikt, mitt ligne ingenting på meg :O :/

    SvarSlett