torsdag 19. februar 2009

Travelt !! ; S

Nå er det syykt lenge siden jeg har blogget, har det for travelt -.- det er nesten trist fordi jeg har ikke vert på dataen siden 12.feb. :( Det er så mye jeg vill blogge om, men har ikke tid. Jeg vil for eksempel blogge om valentin, om klesskapet mitt, om alle prøvene vi har, at jeg har fått ny ynglingsfarge (lilla) ++

valentin var jeg med Thomas (bomba :D) Vi så ''the notebook'' :)) Har dere sett den ?? Jeg synes den var GAAL kjekk :) Døds søt^ Jeg fikk sjokolade av Thomas :D<3 utpå stod det; ''Du er i mitt hjerte, du er i mine tanker, du er helt enkelt herlig. Det er vanskelig å finne en som deg!'' <3<3 Sweet.

I morgen skal vi ha to prøver :S ; englesk og RLE (kristendommen) Stress!!
-'Blogges :D (skal gjøre så godt jeg kan får å skvise inn litt mer tid til bloggingen ;))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar