torsdag 26. februar 2009

Bunaden min er ferdig! :D

Måtte friske opp bloggen min litt :)

I dag var jeg bedre :) Men jeg finner fremdeles ikke kameraet mitt. Men jeg kom på at jeg kunne
jo ta bilder med mobilen, det blir jo litt dårlig kvalitet da. Men det får duge i mellomtiden.Men har ikke tid til å legge inn bilder på dataen nå ;p Jeg kom foresten på at jeg ikke har lagt ut bildene fra Stine sitt selskap. Men det er så lenge siden at jeg vet ikke om det er vits engang og pluss at det er så veldig mange bilder at jeg må sitte å luke ut de bildene jeg skal legge ut. Så; Skal jeg legge ut bildene?



Nå er bunaden min blitt ferdig :) Kjempe fin.
Og så er jeg snart ferdig med nr. 3 i ''Tusen Biter''. Den er så kjekk. Anbefaler dere (jentene og de som er rundt min alder :)) til å lese serien :)


-'Blogges :)

1 kommentar: