tirsdag 3. februar 2009

Hospitering :)

I dag måtte jeg stå opp hall 6 -.- siden jeg måtte nå bussen, som gikk 07.10 ;b På bussen var det staff fult, jeg måtte stå -.- Men det var jo bare inn til bryne, så det gikk bra :) Jeg skulle hospitere på bryne vgs på almen, sammen med Helene og Susanne og en del andre folk :) Det var veldig kjekt egentlig :) I kantina kjøpte jeg tacohorn, nam :) Når vi hadde siste økt, trodde læreren vi skulle gå kvart over ett, i stede for kvart på ett. Heldigvis sa noen i fra når klokken var 5 over, men vi var ikke ute av klasserommet før ti over. Så i rakk ikke toget -.- så vi måtte sitte på en benk i iskalt vær :( pluss at når vi skulle ta toget fra klepp stasjon, måtte vi vente i evigheter. Men det har vert en veldig kjekk dag foreløpig :) men nå må jeg stikke å gjøre meg klar til noen komf greier :)
-'Blogges
P.S glemte å ta bilder :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar