onsdag 25. februar 2009

syyk :(

I dag er jeg enda verre enn i går. Jeg har vondt i hodet, i halsen, nasen oppfører seg rart også har jeg gal vondt i lårtet (på siden), fordi jeg trynte i går. Det var flaut det. AUUUuu. Vi skulle egentlig på dagstur til sirdalen i dag, men siden jeg er syk ble det avlyst. Jeg får prøve å bli frisk til fredag. Fordi da SKAL vi opp i trekket. Har avtale med nabofamilien :)

I går fant jeg ut; jeg er ikke en rotekopp, jeg er en rote-ting-bort-kopp. Fordi jeg finner jo ikke kameraet mitt, og i går fant jeg ikke tøfflene mine, ett par øredobber + at jeg finner ikke et spill.

I går tok jeg meg en tur på biblioteket, fordi jeg har ingen kjekke bøker igjen. Jeg har planer om å lese ''3 venner''-serien en gang til siden det er så kjekt og så husker jeg ikke alt ;b Men den vil jeg lese til sommeren :) På bibblå lånte jeg ''Tusen biter'', som er skrevet av Kjetil Johnsen (samme forfatter som skrev ''3 venner'') Den boka er så kjekk :) Jeg har snart lest den ut, så jeg har spurt mamma om hun kan kjøre ned å låne 2-en og 3-en til meg :) Har dere lest serien?
Nå tror jeg jeg får avslutte, ikke så bra å sitte forann dataen med vondt i hode. Så jeg får gå å lese litt :) Kommer snart bilde ;)
-'Blogges :)

1 kommentar: